Cumartesi, Temmuz 12, 2008

Mustafa Ali Kör'ün hedefi Süper Amatör



Geçen sezon İstanbul 1. Amatör Küme takımlarından Nişantaşıspor'da harikalar yaratan, takımının başarısında büyük pay sahibi olan golcü futbolcu Mustafa Ali Kör, bu sezon şimdiye kadar gelen tekliflere sıcak bakmadı...
Kalitesinin aşağısında teklifler aldığını dile getiren başarılı futbolcu, Süper Amatör'ün güçlü ekiplerinde forma giymek istediğini, kendisine güvendiğini dile getirdi. Ali'nin Ümraniyespor'un seçmelerine de katılması bekleniyor.


Ali Kör arşivi:

8 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben geçen sene nişantaşında top oynadım bırısı harıkalar yaratmış ya ben bu futboldan anlamıorum yada bu ali arkadaş hayal görüor. ali arkadaş gerçekten hakediorsan guzel futbolcuysan zaten yukarılara yukselırsın kendini buralarda pazarlamana ve konuşmana gerek yok sen sahada konuş bence

Adsız dedi ki...

ve blog sahibine buradan rica edıorum bu yorumu yayınlarmısın ben sıteden bu arkadaşın bır tanıdıgı oldugunu düşünüorum gerçekten yanılıosam yayınlarsın sayın blog sahıbınee duyrulur

Efkan dedi ki...

insanlara hakaret etmediğiniz sürece tüm yorumlarınızı yayınlayacağım elbette. Bu arada M. Ali Kör'ü tanımıyorum, tanısaydım da farketmezdi zaten.

Adsız dedi ki...

yaa arkdasımm rıca edıyorum yıkıl haberımın altına yazı yazmaa karızmamın altında ezıldın sanırım konusuyorsun benı herkes sevdı senı sevmedıı heralde hasetlık yapıyorsun ulasamazsın bana cunku benım kadar yureklı degılsın

Adsız dedi ki...

sayın alı senın karızman varsa ne işn var amatör takımlarda ustelık ben senınle top oynamadım dogrusu oynasaydım bence sen ezilirdin söylermisin hiç profosyonel oldunmu ben 16 yaşımda oldum arkadaş sen kaç yaşındasın daha süper amatöre çıkamadın çıkmak içinde neler yapıosun mustafa alı harıkalar yaratmış arkadaş senı tanıyanlar sana guler gecer kendını rezil etme bence

Adsız dedi ki...

nebicim insansın sen kim ınnarı sana bi aliyle top oynadım dıyorsun simdide oynamadım ne issin sen anlamadım sizofrenmısin nesin. yıkıl karsımdan yeter.. sana ayıracak vaktim yok. 16 yasın da prof oldun sımdi kimse eslemiyor seni adını bile soyleyemıyorsun korkundan

Adsız dedi ki...

yaaa arkadaş bır yanlışlık olmuş ben senınle top oynamadım daha dogrusu ben hiç amatör oynamadım nerdeyse futbol yaşantımı noktalıcam hala profosyonelım ama oynayan kardeşlerim var neyseee bak arkadaş senı ancak kım göklee çıkarır bılıomusun kendın ve futboldan anlamayan nişantaşı yönetimi ayrıca o kadar haber yapmışsın kendınee guzel sıteyıde takıp edıosun maşallah pekı amacına ulaştınmı sper amatöre çıkabıldınmı hadi söleee aslında bılıorum ama her kez bılsın ıstıyorum

Adsız dedi ki...

ayrıca kımse eslemıor senı dıyee yazmışsın nerden bılıosun ben şu an nerde top oynuorum bılıomusun yaaa boş boş konuşma kardeşim yaaaa 15 senedır top koşturuorum ben senıngıbı haberler yapmadım benı seyreden peşımden geldı zaten sız yenı nesıller kurnazlıga kaçmaya çalışıosunuz ama yemezler önce sahada konuş ayılara karşı top oynamışsın harıkalar yarattım diyosun ben çogu maçlarınızı seyrettım mahalle maçları gıbı geçiordu

Galataspor Bölgesel Amatör Lig'de

İstanbul SAL Klasman A Grubu lideri Galata Spor Kulübü bugün takipçisi Küçükçekmece İdman Yurdu'nu 3-1 yenerek tarihinde ilk kez BAL'...