Cumartesi, Temmuz 12, 2008

Babaeski'den Kaymakam Demir'e ziyaret


HABER-FOTO: RECEP KARAGÖZ
Kırklareli Süper Amatör Küme takımlarından Babaeskispor'un yönetim kurulu, Kaymakam Mustafa Demir'e makamında nezaket ziyaretinde bulundu.
Babaeskispor Kulübü yeni Başkanı Mustafa Yamak ve Yönetim Kurulu Üyeleri, yaptıkları ziyaret sırasında, Kaymakam Demir'e Kulübün flaması ile birlikte çiçek hediye ettiler.
Kulüp Başkanı Yamak ziyarette Kaymakam Demir'e öncelikle yeni yönetim kurulu üyelerini takdim etti.
Yamak, geçen sezon Babaeskispor takımının, ligde 38 puanla şampiyon olduğunu belirterek şunları kaydetti: "Sayın Kaymakamım, sizlerin, İlçemizdeki hizmetleriniz arasında spora katkıda bulunarak geniş bir şekilde yer vermeniz bizleri çok mutlu ediyor. İnanıyoruz ki yine sizlerin her zamanki gibi yapacağınız destekleriniz ile Babaeskispor'un yeni sezonda hedefi yine ayni başarıyı yakalamak olacaktır. Transfer çalışmalarımız çok ciddi bir şekilde titizlikle devam ediyor. Bu sezon başarıyı azmetmiş ilçemize yakışır güzel bir takım kuracağız."
Kaymakam Demir de konuşmasında, "Babaeskispor'un geçmişteki ve bugünkü başarıları tartışılamaz. Ben sizi takip ediyorum, geçtiğiniz yıl büyük bir şansızlık eseri 3. lig terfi müsabakalarında başarısız oldunuz. Hatta hazırlık maçında iki defa mağlup ettiğiniz takım ilk maçta sizi eledi. Ben bu sezon takımdan artık 3.lige terfi bekliyorum, Babaeskispor'da bu güç ve azim var. Ben ayrıca yeni yönetim kuruluna çalışmalarında başarılar diliyorum. Bizler, İlçe halkı ile birlikte yine her zaman sizlerin yanında olacağız, çünkü spor çok güzel bir uğraş, bir de bunu başarı ile süslemek ayrı bir güzelliktir" dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

www.onlinesporr.tr.gg son dakıka spor haberlerini bulabilirsiniz amatör kume haberleride eklenecektir...

Şile Yıldızspor nefes aldı

Bölgesel Amatör Lig 1. Grup'ta Şile Yıldızspor deplasmanda, düşmesi kesinleşen Vefa Spor Kulübü'nü 1-0 yenerek bitime 3 hafta kala d...