Çarşamba, Haziran 11, 2008

Teşekkür...


Her ne kadar birçok kişinin haberi olmasa da (doğum günleriyle pek aram olmadığından ben özellikle belirtmem) 10 Haziran 2008 günü 27 yaşımı doldurdum ve 28'imden gün aldım.

Başta Bayrampaşa Sinopspor Kulübü Başkanı Sabri Ersoy, Genel Kaptan Cemal İkikardeş ve Genel Sekreter Nevzat Şahin ve Kağıthanespor Genel Sekreteri Barbaros Akkoyunlu olmak üzere özel günümü hatırlayan herkese sevgi ve saygılarımı sunarım, çok teşekkür ederim.

Yerel Futbol Sitesi'nde her bir satırda emeği geçen tüm yönetici, antrenör, futbolcu ve amatörün olmazsa olmazı taraftara çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız...

Efkan

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun abi, kaçırmışız

Adsız dedi ki...

Valla abi bilmiyordum ya:S neyse Doğum günün kutlu olsun efkan abi geçde olsa genede:)

Adsız dedi ki...

nice mutlu yollara :))

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...