Çarşamba, Haziran 25, 2008

Silivrispor'da yeni başkan Refik Bek


İstanbul Süper Amatör Küme takımlarından Silivrispor’un Olağan Genel Kurul Kongresi, Silivrispor Kulübü lokalinde yapılırken A. Refik Bek başkanlığa seçildi.

Kongreye Silivri Belediye Başkanı Hüseyin Turan, Silivrispor Kulüp Başkanı Turan Turan, Silivrispor eski Yönetim Kurulu üyeleri, Silivrispor Kulübü Başkan Adayı A. Refik Bek, yeni yönetim kurulu ve kulüp üyeleri katıldı.
Yapılan genel kurul toplantısında ilk konuşmayı Silivri Belediye Başkanı Hüseyin Turan yaptı ve şöyle konuştu: “Silivrispor’a 4 yıldır gerek kulüp başkanımızla ve kulüp yöneticilerimizle birlikte birtakım yardımlarımız oldu. Silivrispor’un geleceğinin çok parlak olduğunu düşünüyorum. Gelecek yönetimde de Silivri Belediyesi olarak üstümüze düşen maddi desteği vermeye devam edeceğiz. Silivri Stadı'nın geçmişteki haliyle yeni halini söylememe gerek yok. İkinci stadımızda bitmek üzere. Geçmişi geçmişte bırakıp Silivrispor'umuzun güçlenmesi için el birliği hepimizin maddi ve manevi destek vermemiz şart”.

Hüseyin Turan’dan sonra kısa bir açıklama yapan eski başkan Turan Turan, "2 dönemdir Silivrispor kulüp başkanlığını gururla yaptım. Öncelikle Sayın Hüseyin Turan’a çok teşekkür ediyorum çünkü Silivrispor’a sağladıkları katkılar göz ardı edilemez" dedi.

Sonra söz sırası başkan adayı A. Refik Bek'e geldi. Aday oldukları günden beri çok şeyin yazılıp çizildiğini fakat bunlara aldırış etmediklerini ifade eden Bek, "Yazılanlara en güzel cevabı hizmetlerimizle vereceğiz. Ben Silivrispor’un üye listesinde bundan önce 23. sıradaydım. Şu anda da 15. listede üyeyim. Yani Silivrispor’a üye olmuş ilk 15'in içerisindeyim. 1991.1992.1993 yılları arasında profesyonel dönemde yöneticilik ve alt takım sorumlusu olarak görev yaptım. 1976 yılından beri de kulübe üyeyim. Bazı gazetelerde beni başarısız olarak lanse ediyorlar. Ben bugün muhabir olarak başladığım gazetecilikte şimdi gazete sahibiyim. Hiçbir zaman tek başıma bir şey yapmadım. Yanımda her zaman ekibim arkadaşlarım ve dostlarım oldu. Hepsine çok teşekkür ediyorum" dedi.

Bek konuşmasına şu cümlelerle devam etti: "Silivrispor alt grubun üç tanesi zaten benim gözümde şampiyon olmuştur. Silivrispor bu sene ilk defa basketbol takımı ile liglere katıldı. Silivripor sadece futbol takımı olmaktan çıktı. Sizlerin oylarınızla inşallah bir yerlere gelirsek Silivrispor’un kaldığı yerden yönetmeye devam edeceğiz. Diğer adaylara rakip olarak burada değiliz. Bugüne kadar başkanlık yaptığım hiçbir yerde gelir hesabı yapmadım. Yine yapmayacağım. Fakat yönetimde, denetimde kaç kişi varsa hepsi asildir ve hepsiyle birlikte çalışacağım. Takıma güçlü transferler getirip gene 3. lige taşımak için yolumuza devam edeceğiz."

Daha sonra yapılan seçimde A. Refik Bek başkanlığa seçildi.

Yönetim Kurulu Asil listesi şöyle oluştu:

1-Sancak Dolar
2-Ali Tabakoğlu
3-Cemal Üneş
4-Şerif Dinçer
5-Sezai Yiğitdoğan
6-Sabri Demirdağ
7-Cihangir Davutoğlu
8-İsmail Mert
9-Özkan Ercan
10-Candemir Yılmam
11-Sebati Arkaz
12-Özer Manavoğlu
13-Hasan Çetin
14-Engin Varol
15-Naif Yıldızlar
16-Erkan Krabina

Disiplin Kurulu Asil

1-Tuncay Gül
2-Yılmaz Özdin
3-Mehmet Sevinç

Yedek
1-Teoman Yaşar
2-Celalettin Yazıcı
3-Aytaç Tuna

İstanbul ASKF Delegeleri Asil

1-A.Refik Bek
2-Turan Turan
3-Sancak Dolar


Yönetim Kurulu Yedek
1-Necati Mutlu
2-Hüseyin Can
3-Emre Dinçer
4-Ercan Tezeller
5-Can Dağaşan
6-Uğur Alaner
7-Ali Mert
8-Yalçın Çevrim
9-Erkan Peker
10-Aytaç Tuna


Denetim Kurulu Asil
1-Rıza Piriştina
2-A.Latif Kurt
3-Erdoğan Boy


Yedek
1-Atilla Çelik
2-Can Gürcan
3-Atilla Turan


İstanbul ASKF Delegeleri Yedek
1-Hasan Çetin
2-Erkan Karabina
3-Engin Varol

Kaynak: Değişim Gazetesi

Haberi ulaştıran sayın Erol Eftekin'e çok teşekkürler.

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.