Salı, Haziran 24, 2008

Hürriyetspor 1. Amatör Küme'de


HÜRRİYETSPOR: 7 CEVİZLİKÖYSPOR: 4

HABER-FOTO: RECEP KARAGÖZ
Kırklareli 2.Amatör Küme Futbol Ligi play-off karşılaşmalarında 1. Amatör Kümeye yükselen ilk takım A-Grubunda mücadele eden Hürriyetspor oldu.
Babaeski 100.Yıl Stadı’ndaki 2.Amatör Küme Play-Off heyecanında, A Grubu takımları arasındaki ikinci karşılaşmada Hürriyetspor, rakibi Cevizköyspor’u 7–4 mağlup etti.
Karşılaşmayı Kırklareli İl Hakemlerinden Hasan Erim, Halit Özalp ve Ahmet Emre Babat yönetti.
1.Amatör Kümeye yükselen ilk takımın belirleneceği final maçında ilk 45 dakika sahada karşılıklı goller vardı. Karşılaşmanın ilk yarısı sahada müthiş bir performans sergileyen genç oyunculardan kurulu Hürriyetspor’un 3-2 lehine sonuçlandı.
Karşılaşmanın ikinci yarısında ise sahada daha etkili olan ev sahibi takım Hürriyetspor, golleri peş peşe sıraladı. Bu zorlu karşılaşmada Hürriyetspor rakibine sahada şans tanımadı ve karşılaşmanın sonunda Cevizköyspor’u 7–4 mağlup etmeyi başardı.
Karşılaşmada Hürriyetspor adına goller; Mustafa (5) ve Ersin (2)’den geldi. Cevizköyspor adına golleri ise Turgut (2), Kani ve Ogün attı.
Hürriyetspor Antrenörü Atıf Bakan, maçtan sonra yaptığı açıklamada, "Sezon başından beri ben takımdaki genç oyuncularıma güvendim. Beni mahcup etmediler, çok çalışmanın karşılığını 1.Amatör Küme’ye yükselmekle gördüler. Bize inanan ve her zaman destekleyen yönetim kurulumuza teşekkür ediyorum, yeni lig camiamıza hayırlı olsun" dedi.

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...