Salı, Haziran 17, 2008

Ekşioğlu'ndan İASKF seçimlerine eleştiri: Spor tarihimizde kara bir leke

İstanbul Futbol İl Temsilcisi Yemen Ekşioğlu, 11 Haziran'da yapılan İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (İASKF) genel kurulununu 'sözde' yapıldığını öne sürerek, genel kurulda yaşananları sert bir dille eleştirdi.
İstanbul Futbol İl Temsilciliği'nin resmi internet sitesindeki yazısında Ekşioğlu şu ifadelere yer verdi:

"Amatör kulüplerimiz kendi ayakları üstünde durabilmesi için adayların sportif ve tesisleşme adına neler yapılabileceğini açıklamasını beklerken, daha doğruisu genel kurulun 19 Haziranda olacağını düşünürken, maalesef siyahlar giyinmiş, yüzü çirkin insanlarla donatılmış, bir genel kurul, hazırun cetvelleri, ilgisiz kişilerin elinde, CHP amblemli otobüslerle taşınarak, her gelene imzalatılarak, üzeri adı ve soyadı belirtilmiyen, sözde delege kartı diye kartlar verilmiş ve çirkin insanların görüntüleri maalesef genel kurul üzerine de etkisini bırakmıştır.

Bu beni çok üzdü. Saat 14.00'te ilan olunan açılması gereken genel kurul, 14.30'da çoğunluğun sağlanmadığı çıplak gözle görülerek buna rağmen kim olduğu belli gelen kişilerin isimleri dahi sorulmadan imza alınarak içeri sokulmuşlardır. Buna en az 10 sefer ben kendim şahit oldum. Hatta çok sevdiğim Hasan Bozkurter'le tartışmaya girdim. Bu olumsuz gelişmelere rağamen, 14.55'te kara kıyafetli çirkin adamların arasında (adlarına bodyguard deniyormuş) kimi kimden koruyorlar bilmem, bunlara talimat verilerek kongre salonuna, insanları ite basa sokmuşlardır. Salona girildiğinde (ben misafir kartıyla girdim) koltuklara oturan kişilere bakıldığında 350 kişiyi geçmeyeceği, bu devşirme oylara rağmen açıkça görülmüşken, 710 kişinin olduğu, 800 kişinin olduğu söylenerek, istenmeyen manzaralara sebep olmuş ve kongrenin üzerine kara bir leke sürmüşlerdir. Sahte oylarla kim olduğu belirsiz kişilerle genel kurul yapılmış, beni en çok üzen de 20 yıldır tanıdığım, Genel Başkan Sait Yücel'in yüz ifadesinden de çok rahatsız olduğu açıkça görülmekteydi. Çok üzülmüştüm. Hele kongre bitimine doğru bazı kulüplerin bana gelerek "Başkan kongre kartı almak istedir. Ama hazırun cetvelinde yerimize imza atmışlar" dediler.

Bundan Sait Yücel'in de hiç haberi olmadığını biliyorum. Özetlemek gerekirse bir hata ile tek başına Sait Yücel'in aday olacağı bir ortamda 11 Haziran 2008 kara gününde böyle bir çirkinliğe ne lüzum vardı? Leş kargaları gibi, kara suratlı insanlarla iş birliği yapan, geçmişteki yönetim kurulu arkadaşlarımı kınıyorum. Hele hazırlanan Ankara delege listesinde sahtekarlıktan kulüpleri bu sezon ligden atılmış, önümüzdeki sezon lige alınmayacak olan takımların, yöneticilerinin de o listede bulunması en büyük ayıpları değil mi? Yani seçimi kazanmak için her şey mübahtır. 350 kişilik salonda 800 kişi var diyen, kongre divan başkanını da kınıyorum. Örnek almıştık onu. O bir ağabey idi. 8 sene önce ona bir yazı yazmıştım ağabeylik yapamadın diye. Kongredeki tutum ve davranışında dolayı yanılmadığıma üzüldüm.

Keşke yanılsaydım. Böyle mi olmalıydı Hüdaverdi Abi? Böyle mi olmalıydı, listende o isimlerle nasıl yüz yüze bakıyorsunuz? Hele disiplin cezasını veren abimiz, o suçu işleyenle o masada nasıl oturacak? Böyle mi olmalıydı? Kazanan kimse olmadı, kaybeden çok. Yazık amatörlere. Değer miydi? Koltuklar sizin olsun, sakın bize bulaşmayın, biz temiz bir "Amatör Spor" istiyoruz. Kirlenmiş ellerinizi lütfen bize bulaştırmayın.
...
Bu genel kurul maalesef spor tarihimizde her zaman kara bir leke olarak yerini alacaktır. Bundan hiç kimsenin şüphesi olmamalıdır."

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.