Cuma, Haziran 06, 2008

Bahar Kupası ödül töreni düzenlendi


Çorlu Belediyesi tarafından organize edilen Bahar Kupası Futbol Turnuvası’nda şampiyonluk Milli Eğitim’in olmuş, Yerel Futbol Sitesi olarak adım adım turnuvayı sizlere duyırmuştuk. Turnuvanın ödül töreni yapıldı ve ödüller sahiplerini buldu.

Şampiyonluk maçında Veteranlar takımını 3-2 yenen Milli Eğitim takımı şampiyonluğa ulaşırken, turnuvanın üçüncülük maçında ise Ziraat Odası ve ÇİSAD takımları karşı karşıya geldi. Bol gollü geçen maçta Ziraat Odası, ÇİSAD’ı 9-5 yenerek turnuvanın üçüncülüğünü elde etti.
A Grubu’nda Çorlu Belediyesi, ÇİSAD, Adliye Mensupları, Ziraat Odası ve Çorlu Gazeteciler Derneği, B Grubu’nda Veteranlar, Mali Müşavirler Derneği, Ağır Bakım, Milli Eğitim ve Yeni Sanayi takımlarının kıyasıya mücadeleleri sonunda şampiyonluğu göğüsleyen Milli Eğitim mensupları şampiyonluk kupasını Çorlu Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen kupa töreni ile Çorlu Belediye Başkanı Altan Ersin’in elinden aldılar.


Şampiyon olan Milli Eğitim Takımı'nın üyeleri ödüllerini aldılar.

Turnuva sonunda dereceye giren takımlara kupalarını takdim ederek, turnuvada önemli olanın dostluk olduğunu ifade eden Çorlu Belediye Başkanı Altan Ersin, “Kurumlar arası kaynaşmayı sporun dostluk ve kardeşlik ilkesiyle birleştirmek amacıyla düzenlemiş olduğumuz Çorlu Belediyesi 1. Bahar Kupası Futbol Turnuvası’na iştirak eden tüm takımlarımızı kutluyorum. Kıyasıya mücadelelerin sergilendiği müsabakalar sonunda sahada ter döken tüm arkadaşları tebrik ediyorum” dedi.


ÇİSAD'dan Osman Coşkun (solda) gol kralı oldu.

Turnuva’nın En Centilmen Takımı Adliye Mensupları seçilirken, ÇİSAD oyuncusu Osman Coşkun Turnuva’nın Gol Kralı, Milli Eğitim takımı kalecisi Şenol Doğramacı ise en iyi kaleci seçildiler. Ayrıca turnuvaya katkılarından ötürü Yeni Sanayi Sitesi Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Dobrucalı ve Şifa Hastanesi Genel Müdürü Yuşa Saldıray Saltoğlu’na da Onur Ödülü takdim edildi. Ayrıca turnuvaya katılan tüm takım oyuncularına turnuvayı temsilen birer şilt verildi.
Adliye Mensupları, en centilmen takım ödülünü aldı.

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.