Çarşamba, Haziran 04, 2008

Şampiyonların adı: Ahmet Mithat ve Fahri Kasapoğlu




18.'nci Karagöz Kültür Sanat ve Kakava Festivali kapsamında gerçekleştirilen halı saha futbol turnuvası 31 Mayıs Cumartesi günü yapılan final maçı ve ardından düzenlenen ödül töreni ile son buldu. Buna göre Turnuvada Küçüklerde; Ahmet Mithat İlköğretim Okulu birinci, Atatürk İlköğretim Okulu ikinci, Hamdi Helvacıoğlu İlköğretim Okulu ise üçüncü oldu. Yıldızlarda; birinci Fahri Kasapoğlu İlköğretim Okulu, ikinci Cumhuriyet İlköğretim Okulu, üçüncü ise Hamdi Helvacıoğlu İlköğretim Okulu oldu.
Final ve ikincilik maçlarını belirleyen müsabakaların ardından 4.'ncü Geleneksel Halı Saha Turnuvası'nın ödül törenine geçildi. Belediye Başkanı Cavit Çağlayan törenden önce yaptığı açıklamada şunları kaydetti: "Bilindiği gibi Karagöz Kültür Sanat ve Kakava Festivalimizin en önemli ve geleneksel organizasyonlarından bir tanesi de halı saha turnuvasıdır. Ayrıca bu etkinlik festivalimizin en uzun soluklu aktivitesidir. Bu yılki turnuvamızda da İlköğretim okulları arasında dişe diş mücadeleler yaşandı, gayet sportmence ve keyifli maçlar ortaya çıktı. Ben dereceye giren ve katılım gösteren tüm okulları tebrik ediyorum."

İlk olarak Kırklareli Belediye Başkanlığı'nın katkısıyla Final Dershanesi Halı Saha Turnuvası'nda dereceye giren takımlara ödülleri verildi. Oldukça eğlenceli ve keyifli mücadelelere sahne olan bu turnuvaya iştirak eden takımların isimleri de bir o kadar ilginçti. Turnuvanın birincisi olan 'Yedi Meşale' takımının ödülünü Belediye Başkanı Cavit Çağlayan sundu. İkinci olan "Alkolik Bilboa" takımının ödülünü ise Final Dershanesi Yönetim Temsilcisi Şeref Koca verdi.
Turnuva üçüncüsü 'Kardioitler' ise ödülünü Dershane Müdürü Ekrem Erdinç'in ellerinden aldılar. Turnuvanın dördüncüsü olan 'Vişne Votka' takımı ise ödülü olan bir adet futbol topunu Zabıta Amiri Sedat Evren'den aldı.

İlköğretim okulları arası futbol turnuvasında 'Yıldızlar' kategorisinde birinci olan; Mesut, Göksel, Fatih, Okan, Furkan, Efecan, Ozan, Emre, Uğur, K.Emre, K.Fatih, Reşit, Fatih, Çağdaş ve Takım Antrenörü Arda Orcan'dan oluşan Fahri Kasapoğlu İlköğretim Okulu, yine turnuvada ikinci olan Cumhuriyet İlköğretim Okulu ve üçüncülük derecesine ulaşan Hamdi Helvacıoğlu İlköğretim Okulu ödüllerini Başkan Çağlayan'ın ellerinden aldılar.
Turnuva'da "Küçükler" kategorisinde birinci olan; Suat, Burak, Okan, Dolunay, Çağatay, Atağan, Murat, Cemre, Furkan, Sinan, Ozan, Ertuğrul, Çağatay, Bertuğ, Anternör Hüseyin Keçici ve minik sporcu Ege Keçici'den oluşan Ahmet Mithat Ilköğretim Okulu, ikinci olan Atatürk Ilköğretim Okulu ve Hamdi Helvacıoğlu İlköğretim Okulu'nun ödüllerini de Başkan Çağlayan sundu.

Ayrıca 12.05.2008 tarihinden itibaren gerek İlköğretim okulları, gerekse Final Dershanesi turnuvasını yöneten tertip komitesinden Alptekin Baştürk, Murat Ilhan, Atilla Temiz ve Kemal Karadeniz birer şilt aldılar. Bunula birlikte Başkan Çağlayan, turnuvanın birçok maçında görev yapan Hakem Şahin Köksal'a emeklerinden dolayı teşekkür etti.
Ödül töreninin ardından tüm katılımcılara Kırklareli Belediyesi logosu taşıyan şapka ve t-shirt hediye edildi. Böylece 18.'nci Karagöz Kültür Sanat ve Kakava Festivali kapsamında gerçekleştirilen geleneksel halı saha futbol turnuvası sona ermiş oldu.

Haberi ulaştıran Recep Karagöz'e teşekkürler.

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...