Pazar, Mayıs 25, 2008

Yiğit Emre dedesinin yolunda

HABER-FOTO: RECEP KARAGÖZ
Tekirdağ iline bağlı Çorlu ilçesinde ikamet eden Ali Hakan Yanık'ın oğlu Üç yaşındaki Yiğit Emre Yanık, dedesi Galatasaraylı Küçük Erol'un yolunda... Yiğit; tam bir Galatasaraylı olmak için şimdiden formayı sırtına geçirdi... Baba Ali Hakan Yanık yaptığı açıklama, "Babam, yani Oğlumun dedesi, Nam-ı Diğer Galatasaraylı Küçük Erol'dur. Babam 1959-1963 yıllarında Galatasarayın formasını başarı ile taşımıştır. Rahmetli Metin Oktay ile beraber top oynamıştır. Ben de oğlum Yiğit Emre Yanık'a şimdiden Galatasarayın formasını giydirip Yeşil sahalara getiriyorum, İleride dedesi gibi büyük futbolcu olsun, Galatasaray Kulübü'ne hizmet etsin istiyorum" dedi.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.

Unknown dedi ki...

yigit emre yanık a futbol yaşamında başarılar dilerim.Galatasarayda oynamak sana yakışır.

Adsız dedi ki...

Demek istediğiniz benim

Adsız dedi ki...

Gazetedeki Kişi Benim

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...