Cuma, Mayıs 30, 2008

Türk Eğitim-Sen'den Bahar Kupası


Türk Eğitim Sen Tekirdağ Şubesi'nin bu yıl ikincisini düzenlediği ve 12 takımın katıldığı eğitimciler arası bahar kupası futbol karşılaşmaları Değirmenaltı Bahçe Tesisleri'nde başladı.

Kıran kırana geçen 1. tur maçlarında şu sonuçlar alındı:
Anadolu Öğretmen Lisesi 7-4 Üniversite
Namık Kemal Anadolu Lisesi 8 - 3 Mehmet Akif İÖO
Milli Eğitim Müdürlüğü 14 - 6 İnönü İÖO
Ticaret Meslek Lisesi 11 - 10 Teknik Lise ve EML
İmam Hatip Lisesi 11 - 5 Namık Kemal İÖO
Mediha Mehmet Tetikol İÖO 6 - 2 Fevzi Çakmak İÖO

Turnuva 4 Haziran akşamı yapılacak finalle sona erecek. Turnuva ile ilgili olarak açıklama yapan tertip komitesi başkanı ve Türk Eğitim-Sen Tekirdağ Şubesi Yönetim Kurulu üyesi Hakan Eravcı; "Eğitim-öğretim yılı boyunca yoğun bir stres altında kalan eğitimcileri bir nebze olsun rahatlatmak sendikal olarak dayanışmayı arttırmak amacıyla düzenlediğimiz turnuva geçen yıl olduğu gibi bu yıl da büyük ilgi gördü. Katılan tüm takımlara ayrı ayrı teşekkür ederim. Onların bu desteği ve talebi devam ettiği sürece çalışanlara yönelik faaliyetlerimiz artarak devam edecektir" dedi.

Hiç yorum yok:

Genç Kartaltepeliler depremzedeleri unutmadı

Genç Kartaltepeliler taraftar grubu, bu bayramda da deprem bölgesini unutmadı.