Perşembe, Nisan 24, 2008

Kafkasspor gözünü 3. Lig'e dikti


Bursa'yı 3. Lige terfi maçlarında temsil edecek olan İnegöl Kafkasspor'un teknik direktörü Necati Erkmen, müsabakalar öncesi umutlu. Başarılı teknik adam, birlik olmaları halinde başarıya ulaşacaklarını söyledi. Yavuz Yaman'ın söyleşinisini yayınlıyoruz...

Necati Erkmen Kimdir?
05.11.1966 Ankara doğumluyum. Uludağ ün. Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor bölümünü 1994 yılında bitirdim. 1994 yılından buyana Beden Eğitimi öğretmeniyim. Binlerce öğrenci yetiştirdim. Örneğin; Gökhan Güleç, Ramazan Karaca, Sinan Kurumuş v.b.

Futbola nasıl başladınız ve hangi takımlarda forma giydiniz?
Futbola 1978 yılında Ankara da Hacettepe takımında başladım. 1984-87 yıllarında M.K.E. Ankaragücü, Mardinspor ve 1987-94 Tavşanlı Linyitspor ile uzun yıllar İnegölspor da forma giydim. 12 kez Genç milli oldum. 1994 yılında öğretmenliğe başlayınca futbolu bıraktım.

İnegölspor gibi ikinci lig takımını çalıştırdıktan sonra, amatör bir kulüpte görev almanız sizin açınızdan kolay oldu mu?
Tabi ki kolay olmadı. İkinci ligin imkânları buradan daha fazla, Amatörlük adı üstünde fedakârlık demek. Artısı teknik sorumluluk, bir anlamda daha güzel karar verme yetkisi sizin olunca zaman, zaman zevkli olabiliyor. Eksiye gelince, imkânlar ikinci ligde daha farklı, buna rağmen Kafkasspor'da profesyonelliğe çok ama çok yaklaşmış durumdayız.

Sizin hedefleriniz nelerdir?
Hedeflerim kısa, orta ve uzun vadede değerlendirir isek, Kafkassporu 3.Lig kapısında başarıya taşımak. Profesyonel bir kulüpte tek yetkili olabilmek. Haziran ayında Teknik direktörlük diplomamı alınca, süper ligde görev alabilmektir.

Altyapıya önem veriyor musunuz? Neler yaptınız altyapı için?
Kafkassporda tüm ekiplerin sorumluluğu ile önce 14-16 da alınan derece 2.küme genç takımının oluşumu, 150'ye yakın alt grupların oluşumunu sağladık. Sizin aracılığınız ile özverili çalışmalarından dolayı, Teknik kadromuzdaki Sebahattin Ayvaz, Ş.Furkan Baştürk, Özgür Coşar ile masörümüz Mahir Sertkayalı'ya çok teşekkür ediyor, bundan sonraki spor yaşamlarında başarılar diliyorum. Her alanda bana çok farklı yardımda bulunuyorlar ve tüm başarılarımızda emekleri çok ama çok büyük diyorum.

Sezon öncesi nasıl bir transfer politikası izlediniz?
Sezon öncesi daha önce takip edilen oyuncularımızı yönetimimiz ile birlikte hareket ederek transfer etmiş bulunmaktayız. Terfilere giden tecrübeli oyuncuları almaya çaba gösterdik. (K.Oktay, Zafer, Bayram, Alaattin, Yusuf, Hasan, Ali, Hakan v.b.) İbrahim Oğuzay'ın (Şota) geçen yıl performansı çok düşüktü, 3 golü vardı. Bu sene ise 15 gol attı, Forvet olarak Hasan ile iyi uyum sağladılar. İbrahim kuvvetli, Hasan çabuk oyuncu, İbrahim 15, Hasan 14 gol attı. Onların hemen arkasında oynayan Zafer ile hücum oynayan takım sisteminin de katkısı büyüktür.

Kafkasspor savunmada sıkıntı yaşıyor mu?
Devamlı hücum oynayan sistemimizde, savunmamız zaman zaman aksaklıklar yaşamıştır. Buna rağmen ben kendilerinden memnunum.

Kafkassporu bu yıl üçüncü ligde görebilecek miyiz? Terfi maçlarında başarı için kadronuz yeterli mi?
Alınacak her oyuncu maddiyat demek, bizim takımımız ekip ruhunu taşıyarak buralara gelmiştir. Geçen yıldan çok fazla oyuncumuz değişmedi. Birlikteliği uyumu sahaya yansıtabilir isek başarılar kazanacağımızı umuyorum.

Kafkasspor Taraftarlarından Antrenör olarak beklediğiniz desteği alabildiniz mi?
Her ortamda müthiş destek veriyorlar. Bursa'da hiçbir amatör takımın böyle bir taraftarı yok. Desteklerinin devamının diler teşekkür ederim.

Kafkasspor taraftarına nasıl bir mesaj vermek istersiniz?
Kendilerini her geçen gün geliştiriyorlar. Önceki yıllardan çok farklılar, özellikle bu yıl daha sakin ve takımlarını desteklerlerse başarı daha çabuk gelecektir. Bu sene bence mükemmeldiler. Tahriklere kapılmasınlar, takımımız desteklemeleri yetecektir.

Son olarak neler söylemek istersiniz?
Yönetim kurulumuza, başta başkanımız Nedim Sevim'e ve yönetici arkadaşlarımıza desteklerinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum. İnşallah yönetim olarak desteklerini arttırarak sürdüreceklerdir. Günümüz ekonomik şartları çok zor, yöneticilik fedakârlık gerektiriyor, yönetimimiz bunu bu yıl fazlası ile yapmış durumda, bizlerde onları mahcup etmedik umarım diyorum. Kafkasspor camiasına iki yıldır verdikleri her türlü desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Bizlerin yanında olan Belediye Başkan yardımcımız Yusuf Şen'e, Belediye Başkanımız Alinur Aktaş'a desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Kurtuluşspor'a terfilerde başarılar diliyorum. Ayrıca büyük taraftar desteği olan İnegöl sporumuza oynayacağı müsabakalarında başarılar diliyorum. Sizlere de bize bu sayfalarda yer verdiğiniz için teşekkür ediyorum.

4 yorum:

TOPRAKSAHA dedi ki...

Kafkasspor çok iyi bir takım.Maçlarını izlemek büyük keyif veriyor.Özellikle orata saha Alaattin ve sağ bek Oktay'a bayılıyorum.3. lig için büyük şansları var bence...

Adsız dedi ki...

biz kafkas taraftarı olarak takımızın başarılarından eminiz gerçi başarı olmasada biz takımıza gönül verdik herzaman kafkaslı olarak gururluyuz

Adsız dedi ki...

kafkas taraftarı olarak takımı desteklitorum bence ERHAN ÇAKICI mükemmel bir yetenek bjk de oynamasını istyerm

Adsız dedi ki...

kafkas ıyı takım izlemekten zevk alıyoruz ama genclere onem vernelerı lazım ozellıkle genc takım kaptanı ismail vardı o cocuk cok cok ıyı bı topcu a takımında en ıyı olur oy natılırsa

Reha Rakıcı'dan Anadolu Üsküdar'a veda

Anadolu Üsküdar Spor Kulübü'nün başarılı Teknik Direktörü Reha Rakıcı, kulüple karşılıklı anlaşarak ayrıldı. Rakıcı'nın kulüpteki pe...