Cumartesi, Mart 29, 2008

Tekirdağlı miniklerin büyük başarısı


Milli Eğitim Bakanlığı - Danone Küçükler Futbol İzmir Grup Birinciliği maçları İzmir Bornova Şehir Stadı'nda oynandı.
Tekirdağ'dan Namık Kemal İlköğretim Okulu, ilk 4 takım arasına girerek, 26-29 Mayıs'ta İzmir'de gerçekleşecek olan 2007-2008 Milli Eğitim Bakanlığı-Danone Türkiye Birinciliği'ne katılma hakkı kazandı. Namık Kemal İlköğretim Okulu ayrıca Fair Play ödülünün de sahibi oldu. Finale katılmaya hak kazanan diğer okullar ise İstanbul'dan Kazlıçeşme Abay İlköğretim, Bursa'dan Hanife Murat ve Hüseyin Karabacak İlköğretim Okulları oldu.

Danone'nin, Milli Eğitim Bakanlığı işbirliği ile 2003 yılından beri Türkiye'nin 81 ilinde düzenlediği MEB - Danone Küçükler Futbol Türkiye Birinciliği'nin bir parçası olarak gerçekleştirilen Milli Eğitim Bakanlığı - Danone Küçükler Futbol İzmir Grup Birinciliği Finali'ne, Türkiye genelinde 9.000'den fazla okul katıldı.
İzmir Grup Birinciliği Final maçı, İzmir Bornova Şehir Stadı'nda oynandı. Bursa Hanife Murat İlköğretim Okulu, Bursa Hüseyin Karabacak İlköğretim Okulu, İstanbul Kazlıçeşme Abay İlköğretim Okulu ve Tekirdağ Namık Kemal İlköğretim Okulu takımları, 26-29 Mayıs 2008 tarihinde İzmir'de yapılacak olan 2007 - 2008 Milli Eğitim Bakanlığı - Danone Türkiye Birinciliği'ne katılma hakkı kazandı.

Grup karşılaşmalarında seyir zevki yüksek ve fair play ruhunun ağır bastığı maçlar çıkaran 'geleceğin yıldızları' final maçlarında da aynı çizgiyi koruyarak futbol yeteneklerini sergiledi. Kalabalık bir taraftar topluluğunun izlediği maç sonucunda, Fair Play ödülünü yine Tekirdağ Namık Kemal İlköğretim Okulu aldı.
Haber için Recep Karagöz'e teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Reha Rakıcı'dan Anadolu Üsküdar'a veda

Anadolu Üsküdar Spor Kulübü'nün başarılı Teknik Direktörü Reha Rakıcı, kulüple karşılıklı anlaşarak ayrıldı. Rakıcı'nın kulüpteki pe...