Salı, Ocak 29, 2008

Malkara'nın 'yıldız'ı Fevzi Çakmak İÖO


Malkara İlçesi 14 Kasım Stadyumu'nda oynanan 2007–2008 Eğitim–Öğretim yılı 'Yıldız Erkekler' Malkara Futbol İlçe Birinciliği müsabakaları tamamlandı. Yıldız Erkekler kategorisinin iddialı takımlarından Malkara Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu, Atatürk İlköğretim Okulu maçını 5-1 kazandıktan sonra karşılaştığı İrfan Macar İlköğretim Okulunu 6-0 yendi.
Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu takımının başarılı çalıştırıcısı Beden Eğitimi Öğretmeni Eda Kaplan ve Genel Kaptan Öğretmen Rıdvan Aydemir yaptıkları ortak açıklamada; "Okul takımı olarak yıldızlar kategorisinde rakiplerimize karşı başarılı maçlar ortaya koyduk. Bundan sonra önümüze bakıp, Tekirdağ’da oynanacak final müsabakalarında ilçemizi en iyi şekilde temsil etmenin gayreti içinde olacağız ve buna inanıyoruz" dediler.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

biz o musabakalarda oynadık emen emen 3 maçıda kaybettik ama gayet ettim ve maçları kazanamadık ama yinede iyi derece yaptık malkarada birinci çıktık alı sadada 2 . çıktık ben süleyman karataş orta szğ oyuncusu

Adsız dedi ki...

Müsabakalar malkarada iyi gitti ama tekirdağ'a gidince kendimizi bozduk.Ama yinede iyi maçlar çıkardık.Olsun her znm yenıcez diye bşey yoqtur.Futbolda yenmekte wardır yenılmekte wardır.


Ben Ferdi ÇÖMLEK
Fevzi Çakmak İ.Ö.O yıldızı
mavki:Forvet

Adsız dedi ki...

biz bu takımın bel kemikleri ahmet,ramazan,serkan ve de hakan olarak bu yorumumuzu bütün içtenliklerimizle yazıyoruz eda hoca seni çok seviyoruz(rıdvan hoca senide)bizsiz biR şey olmayacağını biliyoruz NOT:AMA YİNEDE BAŞARILAR EDA HOCAM........bu yorumu okuduktan sonraki düşüncelriniz değişmemiştir inşallah..........

Adsız dedi ki...

Neden beni hiç oyuna almadınız :(:(:(:(:(:(:(:(

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.