Cuma, Kasım 02, 2007

Nişantaşı'nın yıldızı: Mustafa Ali Kör

Mustafa Ali (9 numara), son olarak Nişantaşı'nın Muratpaşa'yı 4-0 yendiği maçta bir gol attı. (Foto: Akın Gülle)

HZBER: AKIN GÜLLE
Uzun yıllar Türkiye 3. Futbol Ligi'nde mücadele eden hatta 1 sezon 2. Lig'de oynayan Nişantaşıspor, şu sıralar İstanbul 1. Amatör Küme'de mücadele ediyor. 3. Lig'den düştüğü 2000 senesinden bu yana yalnızca bir kez terfi maçlarına katılabilen (onda da ilk turda elenmişlerdi) Kırmızı-Lacivertliler bu sezon 1. Amatör'e çok iyi başladılar ve 4'te 4 yaptılar.
Nişantaşıspor'un bu başarısında bir futbolcunun payı ise çok büyük: Mustafa Ali Kör. 1983 doğumlu olan Mustafa Ali daha önce Ortaçeşmespor'da oynadı ancak genç yaşta, okul problemleri nedeniyle futbola ara verdi. Bu sezon sahalara Nişantaşı'nda dönüş yaptı. Forvet mevkiinde oynayan Mustafa Ali Kör, idmansız olmasına karşın şu ana kadar son derece başarılı bir performansa imza attı. Futbolcunun performansına bir göz atarsak.

Rami-Nişantaşı: 0-3
Takımının ilk golünü attı, ikinci golün penaltısını yaptırdı.

Nişantaşı-Eroğlu: 5-3
İlk golün penaltısını yaptırdı, bir de gol attı.

Nişantaşı-Yeni Özkartal: 5-1
İki gol attı, bir asist yaptı, bir de penaltı yaptırdı.

Muratpaşa-Nişantaşı: 0-4
Bir gol attı.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

bu siteyi özenle takıp eden biriyim. bu sitenin yapımcılarına teşekurlerımı sunarımm. ve bu mustafa ali kör hakkında bişeyler söylemek isterimm. 2 hafta önce ayazağ stadında seyrettıgım bu arakadaşa hayran kaldımm. kendine güveni oyun zekası ınanılmazz. ve teknıgı harıka.
ve onu gordugumde aklımdan gecen.bu biraz güçlense 1. lige giderdi. eski bi profesyonel futbolcu olarak.bunalrı söylemek ıstedim

nanda dedi ki...

ben bu ali denilen arkadaşla beraber top oynadım arkadaşlar sanki hayatımda hiç futbolcu görmedim kendini pazarlamak için neler yapıor kendi yazdırıp kendi okuor ama ben sana derimki arkadaş sahada konuş burada sus ıkı gol ıkı asist yapmışsın bunu yapamayan varsa zaten top oynamasın

Adsız dedi ki...

bilmiyorum kaç senelık futbolcusun ama futbol hayatını toplasan 4 maçlık performansıma ulaşamazsın. Yazan: ALİ KÖR

Adsız dedi ki...

ben beşiktaşa karşı bır top oynadım sen hayatın boyunca top oynasan o maçtaki performansıma ulaşamazsın

Adsız dedi ki...

yinede inşallah karşılaşırız diyecem ama malesef süper amatörde şampiyonluk mücadelesi veren bır takımda oynuorum sen amatördün galibaa

Adsız dedi ki...

madem çok iyi bır futbolcusun takımı niye şampionluga taşıyamadın üstelik top oynamayı bılmeyen amatörlerle oynadın ali arkadaş ben bır takımı 4 sene şampıon yapmış bırıyım oyunu 4 sene üzerime kurdular allah bılır sen hiç şampiyonluk yaşamamışsındır o duyguyu anlatayım diyecem ama bu sefer hırs yaparsın bır tarafına bır şey olur neyse sana amatörlük hayatında başarılar yinede benden sana tavsiyee sahada konuş burada kendini pazarlamaya çalışarak rezil etme çünki seni tanıyanlar var

Adsız dedi ki...

kımsen soyle perde arkası yıldızz

Adsız dedi ki...

Birde bu kıskanclık niye anlamadım
sana bi zararrımmı dokundu yoksa benden kesıkmı yedın yoksa karızmamın altına ezıldınmıı
alamıyorum kıskanclık nıye

Adsız dedi ki...

senı nıye kıskanayım arkadaş sen kendını çok havalara çıkardın o takımda senden ıyı bır duzune futbolcu vardı ben onları göremedım ona sınırlenıorum

Adsız dedi ki...

hadi canım artık baska kapıya sen hasetinden catla bidahada konusma cvbım yok artık sana

Adsız dedi ki...

şu söledıklerıne bakın ali arkadaşın kesık yemışım arkadaş benden kesık yıyen arkadaşlar şu an 1 lıg te mücale verıolar senmı bana kesık atacaksın hahahahah alı arkadaş benim senınle hıç bır sorunum yok sadece kendını beyenmee bır gun karşıma çıkarsan kı çıkamazsın senınle top diyee oynarım benı tanıyanlar yada tahmın edenler bılır

BAL 1. Grup 3 Mayıs 2024 Cuma Sonuçları

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...