Salı, Ekim 16, 2007

Ömer, Keşanspor camiasından özür diledi


HABER: ERDOĞAN DEMİR
Edirne Süper Amatör Küme takımlarından Keşanspor’un üç yıldan bu yana kalesini başarıyla koruyan ve bu sezon öncesi Geliboluspor’la oynanan hazırlık maçına gitmemesi nedeniyle yönetim kurulu ve teknik heyet tarafından kadro dışı bırakılan kaleci Ömer, Sarı-Siyahlı camiadan özür diledi.
Ömer’in konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada ''Geliboluspor ile oynadığımız hazırlık maçına bazı nedenlerden ötürü gidemedim. Bu yüzden de Keşanspor Teknik Heyeti ve Yönetim Kurulu tarafından kadro dışı bırakıldım. Bu kararı saygı ile karşılıyorum. Ben yaptığım bu hata nedeniyle Keşanspor Yönetim Kurulu’ndan, teknik heyetten ve tüm Keşanspor taraftarlarından özür diliyorum'' dedi.
Aynı takımda futbola devam etmek ve Keşanspor’a faydalı olmak istediğinin altını çizen Ömer, ''Bu konuda Keşanspor Teknik Heyeti’nden ve Yönetim Kurulumuzdan da anlayış bekliyorum. Tabi takdir onlarındır. Eğer yönetim kurulumuz tarafından affedilirsem Keşanspor’a hizmete devam etmek istiyorum'' dedi.
Ömer’in bu özrünün ardından Keşanspor Yönetim Kurulu’nun nasıl bir karar alacağı da Keşanspor kamuoyu tarafından merakla bekleniyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya affedelim cunku sadece bır maca gelmedı oda baska kalecıler gıbı kacmadı en azından belkıde adam izin alcktı am aceleydı bence genel uyarı: heyet boyle kalecıyı kaybetmeyelım ya o kesan spor için kımsenıon yapmadıklarını yaptı

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.