Cumartesi, Temmuz 07, 2007

İstanbul Bayburtspor '0 kilometre'


Haber: Erol Eftekin

Selami Hacıarifoğlu başkanlığında güçlü bir yönetim oluşturan İstanbul 1. Amatör küme ekiplerinden İstanbul Bayburtspor yeni sezona, yeni yönetim, yeni teknik heyet ve yeni futbolcu kadrosu ile sıfır kilometre bir takım ile başlamak istiyor.
Kendi tesislerinde bir araya gelen Sarı-Siyahlılar, Vefa’dan Tugay ve Serkan, Küçüköyspor'dan Turgay ve Cem, Beşyüzevlerspor’dan Halil, Mehmet ve Çoşkun, Sarıgöl Birlikspor’dan Zafer, Pazariçi Köprülüspor’dan Mehmet, Çıksalınspor’dan Hakan, Kemerburgazspor’dan Fatih, Albayrakspor’dan Gökhan, Bağcılarspor’dan Bekir ve Uygun, Hürgücü'nden Hakan’ı renklerine bağladı.
Yeni sezon öncesi iddialı bir ekip kurduklarını dile getiren İstanbul Bayburtspor Kulübü Başkanı Selami Hacıarifoğlu, teknik direktörleri Mehmet Ezen’in isteği doğrultusunda 14 oyuncuyu kadrolarına dahil ettiklerini belirterek, Süper Amatör küme için İstanbul'da ses getirecek bir ekip kurduklarını bunu herkesin sahada göreceğini söyledi.
Transferin süreceğini dile getiren Başkan Hacıarifoğlu, "Yeni sezon öncesi iyi bir kadro oluşturduğumuza inanıyorum. İyi oyuncular alarak kadromuza kattık. Bundan sonra İstanbul'da ses getirecek hatta konuşulacak tek ekip olacağımıza inanıyorum. Kadromuz çok geniş ve yetenekli oyunculardan oluşuyor. Bu oyuncularımızın yanına iki ya da üç oyuncu daha alacağız” dedi.
İstanbulda 1 milyonun üstünde Bayburtlu bulunduğunu ifade eden başkan Selami Hacıarifoğlu yeni sezonda onlarının desteğini arkalarında görmek istediklerini belirterek sözlerine noktayı koydu.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben sultanbeyli oturuyorum üstün futbol yetenegimin olduguna inanıyorum .bir bayburtlu olarak istanbulda böyle bir futbol takımının olması beni çok mutlu etti.futbol takımımıza oynayacagı maçlarda gerek taraftar gerekse futbolcu olarak destek vermekten mutlu olurum.
cskartal@hotmail.com

Adsız dedi ki...

adamım diye geçinen selami haciarifoglu gibilerden başkan olmaz. her türlü dalavere var,bazıların sırtına basarak prim yapar zoruda görunce bırakıp kaçar.

Küçüksu Rasathanespor 7'de 7 yaptı

İstanbul 2. Amatör Lig 15. Grup'ta lider Küçüksu Rasathanespor sahasında Poyrazköy Gençlikelispor'u 3-1 yenerek 7'de 7 yaptı.