Pazartesi, Temmuz 16, 2007

Bakırköyspor'da Kılıç dönemi

Ali Asker Kılıç, uzun yıllar Halkalı İfaspor'u çalıştırdı. (Foto: www.akistanbul.com)

Uzun yıllar profesyonel liglerde boy gösteren, üç sezon 1. Lig'de bile oynayan ancak geçen sezon amatöre düşen Bakırköyspor, teknik direktör sorununu çözüme kavuşturdu. Bu sezon İstanbul Süper Amatör Küme'de mücadele edecek olan Yeşil-Siyahlılar, Ali Asker Kılıç'la anlaştı.
Halkalı İfaspor’u kurulduğu günden bugüne kadar çalıştıran ve profesyonel kulüplere verdiği futbolcularla ismini duyuran deneyimli teknik direktör, "Uzun yıllar İfaspor'u çalıştırdım, çok iyi günlerim oldu, ben İfaspor’a çok şey verdim, İfaspor da bana çok şey verdi. İfaspor’da bir vizyon değişikliğine ihtiyaç vardı, böyle bir karar aldık ve ayrıldım. Beşiktaş Futbol Okulları’nı çalıştırmaya başladım. Bakırköyspor kulübü yöneticileri benimle çalışmak istediklerini dile getirdiler oturduk, anlaştık. Takımı mutlaka profesyonel lige çıkarmak hedefimiz. Bakırköyspor gibi bir kulüpte hocalık yapmak benim için onur olacaktır” dedi.

Kaynak: Yılmaz Aktepe (Kent Yaşam)

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.