Cuma, Haziran 15, 2007

Ümraniyespor bombayı patlattı!

Tecrübeli oyuncu Ahmet Yeşiltaş, artık Ümraniyespor'un başarısı için ter dökecek. (Fotoğraflar: Eyüp Akkaya)

Haber: Eyüp Akkaya

Ümraniyespor, Kavaklı Beylikdüzü forması ile harikalar yapan, tecrübeli futbolcu Ahmet Yeşiltaş ile anlaşmaya vardı. Kulüp tesislerinde yapılan imza töreninde çok sayıda gazeteci ve kulüp yetkilisi vardı. Ahmet, Ümraniyespor gibi büyük bir camiada forma giyeceğinden dolayı çok mutlu olduğunu söyledi. Her zaman hedefleri olan bir kulüpte forma giydiğini belirten orta saha oyuncusu, "Gerçekten gerek tesis gerek camia olarak ne kadar büyük bir takıma geldiğimin farkındayım. Benden beklentiler çok büyük İnşallah başarılı olup 3. lige çıkarız" diye konuştu.
Ümraniyespor Başkanı Recep Yoğurtcu da yaptığı açıklamada "Geçen yıl İstanbul şampiyonu olup, terfi maçlarında finale kadar yükselen Beylikdüzü takımının oyun kurucusu Ahmet Yeşiltaş'ı renklerimize bağladığımız için çok sevinçliyiz. Bu sene bizden beklentiler büyük. Gereken fedakarlıkları yapacağız" dedi.

Tecrübeli oyuncu Ahmet, imza töreninden sonra Yerel Futbol Sitesi'ne yaptığı açıklamada şöyle konuştu:
"Futbola Karagümrük altyapısında başladım. 2. Ligden düştüğümüz sezon ben Serdar Topraktepe, Oktay Derelioğlu (BJK) arkadaşlarımda beraberdim. 17 yaşında 3. ligde forma giydim. O zamanlardaki heyecanım şimdi de halen devam ediyor. Saha içinde kazanmayı seven hırslı arzulu bir insanımdır. Karagümrük'ten ayrıldığım sezondan sonra önce Güngören Belediyespor'a geldim ve 3. Ligde şampiyonluk sevincini yaşayıp 2. Lige çıktık. Oradan Eyüpspor'a geldim, orada da şampiyonluk yaşayıp 2. lige çıktık. Eyüpspor'daki 2. sezonda şampiyonluğu kıl payı kaçırdık. Eyüpspor'dan sonra Alibeyköy'e oradan Zeytinburnu'na geldim. Ve Zeytinburnuspor'dan sonra amatöre dönüş yaptım. İlk yılımda Çekmeköy'e daha sonra Beylikdüzü'ne geldim. Beylikdüzü'nde başarılı bi sezon geçirdim. Amacım o başarıları burada da devam ettirmek."
Külup Müdürü Ali Bey ise "Ahmet Yeşiltaş'ın kariyerini konuşmaya bile gerek yok. Sayısız başarıları şampiyonlukları olan Ahmet'in başarılarına bir yenisini daha eklemesini istiyoruz" dedi.


Ahmet, Ümraniyespor bayrağıyla poz verdi.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

[b]Bence super bi transferr.takip ettiğim kadrıylaa genç okanın arkasında mutiş bi ikili olurlar.Umraniye patlar bu sene wllaa.GEnçlerle sentezlemek gerek yalnız takım başarının şartı bu.Genç cihanıda unutmamak gerekir tabi;)[/b]

Adsız dedi ki...

bence sag acıkta eserle coook işler yapar...eserin teknigi..hızıyla ümraniye 3ligde..

Adsız dedi ki...

Gercekten katılıyorum.Kagıthane deki bi macta izlemiştim ahmeti gercekten harcanan bi futbolcu.Bu arada bnde genç oyunculara dikkat cekmek istiyorum.Bahcelievlerle birlikte bursada ki turkiye sampıyanasnda harika bi takım izledim.Super cocuklar var.Forvette 9 numaralı sarı bi cocuk avrdı.gercekten o adama dikkat.tesekkurler

Adsız dedi ki...

bence türkiyeye gelmiş greogre HAGİ den sonra gördügüm eniyi futbolculardan biri hırsı ve aklıyla oynayan bır oyuncu çok maçını izledim ÜMRANİYE için müthiş
bir transfer inşallah bu sene 3.lige...

Adsız dedi ki...

bence de müthiş bi transfer süperde oynadı,gürpınar genç takımındaki gürhanda çok ii o çocukta çok teknik biraz ağır ama çok ii bi çocuk bence oda değerlendirilmeli şu an a takımda sanırım

Adsız dedi ki...

ben cekmeköy den ahmet abiyi cıplak qözle 2 kere felan izledim sanırım suanki 3. hatta 2.liqteki futbolcuların bi coqudan fazla özell. sahip qercekten yasına bakmazsızın ümr ahmet qibi bi isimi aldıqı icin sanslı olmalı umarım basarıların dewamı qelirde ümr 3.liqde qörürüs bu sene basarılar ümr

Adsız dedi ki...

merhaba ben çiğdemspordan mustafa bende ahmet abiyi izledim tff liginde çok şeyler yapacak güçte ve her zaman onunla birlikte top oynamak isterim. sayın yetkililere duyulur.

savaş özder dedi ki...

arkadaşlar 1 mılyon nufuslu ilcemız yıne amatörde..ancak tesıslerle övunuyoruzz.ama 40 bın nufuslu bandırma 3.lıgde yatmaya yerlerı yok..rakıpler transfere basladı bız hala 3 kurusa 5 kurusa adam arıyoruz..bızı yenıp sampıyon olan bandırma 4 adamla 3.lıge cıktı.9 numaraları barış bızım mahallemızın adamı..ınanmak güçç ya önumuzdeki cevherlerı göremıyoruz evlatlarımızı rakıplere kaptırıyoruz..başkanım artık transfer lutfenn..ve barışş lutfenn..eger bı yere kaptırmadıysakkk..ses getırınn hadıı yaaa

Adsız dedi ki...

transfer süper ama önemli olan klübün gelirleri. Bir yardım derneği kurulsun. Sondurak - santral arasında 10 sandık konulsun ne bilim..Sabahtan akşama kadar 100 000 kişi geçiyo ordan en azından ümraniyespor un varlığından haberi olmayanlar var en azından bu sandıklarla reklam yapmış oluruz. Ümraniye 3.lig e çıksa sevirci patlaması olur.

Adsız dedi ki...

bizim ümraniyemizde ne topçular geldi ve gitti ama ne yazık ki yönetim onlardan bir üst yönetim genel kaptanlıklar arayışı içinde değil de parti mensubu kişilerin elinde dönüyor başarı asla olamaz

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben genc takımımızın lıgın ılk haftasında yenısahra ıle oynadıgı macı ızledım onların 10 numaraları ve- kaptanları olan bı cocuk var cok ıyı cok rahat gecıyodu bızım adamları 0-0 bıttı mac degerlendırılmesı lazım a takımda cok ıs yapar

Çatalzeytin Zümrütspor gol yağdırdı

İstanbul 2. Amatör Lig 14. Grup'ta lider Çatalzeytin Zümrütspor deplasmanda Yavuz Sultan Selimspor'u 11-0 gibi farklı bir skorla yendi.