Salı, Haziran 26, 2007

Gürpınarspor, 1 Temmuz'da toplanıyor

İstanbul Süper Amatör Küme'nin vasat ekiplerinden Gürpınarspor bu sene oldukça iddialı geliyor. Yaptığı transferlerle adından fazlasıyla bahsettiren Büyükçekmece ekibi, yeni sezon öncesi çalışmalara 1 Temmuz'da başlamayı planlıyor.
Kulüp Başkanı Ahmet Ağaç, "Yeni sezon öncesi yapacağımız plan ve proje ile lige başlayacağız. Yönetim kurulumuz ve teknik kadromuzun katılacağı toplantıda oyunculara ne zaman resmi imzaları attıracağımıza karar vereceğiz. İç ve dış transferde birlikte atılacak imzaların ardından 1 Temmuz tarihinde sahadaki çalışmalara başlamayı planlıyoruz. Yeni sezon öncesi yapacağımız bu toplantıda tarihleri belirleyeceğiz" dedi.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bn gürpınarsporda oynuyorum.tesisleri felan çok güzel ama idman programı çok değişik.gürpınarsporda oynamaktan zevk alıyorum ama daha ii olabilir bnim için o yüzden çok çalışcam.yani ekmeden biçmeyi düşünmicem.bn cumali nacakçı

Adsız dedi ki...

ben mutlu gürpınarsporda yeni kaleciyim alıştıkça iyi olmaya başlıyorum ve hep gürpınarda oynamak isterim tesisleride gzel hocalarda çok iyi ögretiyor mutlu coşkun

Adsız dedi ki...

bende 2 sene önce oynuyordum ismim aydın su anda galatasarayın alt yapısında oynuyorum tekrardan gürpınara dönme ihtimalim olbilir arkdşlar...basarılarınızın devamını diliyorum...

Adsız dedi ki...

ben kaan akyol gürpınar sporda oynadığım için çok mutluyum.inşallah çok başarılı olacağız. antrenorümüz olan savaş hocayıda cok seviyorum ve sayıyorum.gelecekte iyi bir futbolcu olmak icinse çok çalısmam gerektiginin farkındayım.

Reber Güler dedi ki...

Ben Reber Gürpınarsporda oynuyorum ve mutluyum Daha iyi yerlere gelmek için elimden geleni ardına koymak istiyorum ve bunların hepsi boşa gitmicek ve Hocalarımı çook seviyorum Gürpınarspor tesislerimizde çok güzel ve ben gürpınarspor'un Futbolcusu olmak için elimden geleni yapcam iyi ki varsın gürpınarspor..

memşi dedi ki...

selamlar ben kendimi bildim bileli gürpınarın taraftarıyım...özledik o eskı günleri, maçları (antıntepsi,alibeyköy,bayrampaşa,istinye deplasmanları tabikide)
memşi

TFF Futsal Ligi Play-off Sonuçları

TFF Futsal Ligi play-off maçları bugün başlıyor.