Salı, Mayıs 08, 2007

Yenibosnaspor'da büyük üzüntü

Yenibosnaspor, Burgazspor'a penaltılarla 4-2 mağlup olmuştu. (foto: burgazspor.org)

Terfi maçlarına iddialı giden ancak Balıkesir grubundaki ikinci maçında Bursa Burgazspor'a penaltılarla yenilen İstanbul Bahçelievler Yenibosnaspor'da büyük üzüntü var. Sarı-Siyahlı ekibin yönetim kurulu başkanı Ahmet Taş, şanssızlık eseri elendiklerini söyledi.
Kulübün resmi internet sitesine konuşan Taş, "Takımı ve teknik kadroyu tamamen değiştirmiştik. Küme düşmekten kurtulan bir takımdan finallere kalan bir takıma kavuşmuştuk. Bahçelievler Yenibosna 3. Lig'e çıkmalıydı, ama olmadı.Ben bunun şanssızlık olduğunu inanıyorum. 120 dakika oynuyorsunuz, rakip takım takımın tek bir gol pozisyonu yok, siz en az 8-9 net pozisyonu cömertçe harcıyorsunuz, sonra da penaltılarla eleniyorsunu, olacak iş değil" diye konuştu.
Diğer takımları da değelerlendiren Ahmet Taş, "Finale kalan diğer takımı Feriköy'e karşı izledim. Bigaspor da aynı Burgaz gibi penaltılarla kazandı. Biz bu gruptan çıkmalıydık ama olmadı. Umutlar başka bahara kaldı. Umutlar bitmediği sürece mücadele devam edecektir. Bahçelievler üçüncü, ikinci değil, Süper Lig'e layık bir ilçe, ben buna inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Öte yandan Yenibosnaspor'un resmi internet sitesinde, Burgazspor Başkanı'nın ağzından "Üzgünüm, futbolun adaleti bu olmamalıydı" şeklinde bir ibarenin yer alması dikkat çekti.

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.