Pazartesi, Mart 26, 2007

Beylikdüzü finalde!

Hadımköy'ün sağ açığı 'Rüzgarın Oğlu' Hasan (yeşil formalı), başarılı bir futbol sergiledi. Fotoğraf: Efkan Bucak



Kavaklı Beylikdüzü: 1 Hadımköyspor: 0

İstanbul Büyükler İl Birinciliği yarı final maçında Kavaklı Beylikdüzüspor, Hadımköyspor'u 1-0 yendi. Hadımköyspor daha atak oynamasına karşın golü bulan, maç boyunca kontollü bir oyun ortaya koyan Beylikdüzü oldu. Gol 80. dakikada Selçuk'tan geldi. Mavi-Beyazlılar finalde Albayrakspor ile karşılaşacak. Eğer Beylikdüzü Albayrak'ı da yenerse terfi maçlarında istediği grup merkezine gitme şansını elde edecek.

Maçı sizler için takip eden muhabirimizin izlenimleri:
Bir yıldır Beylikdüzü’nde oturmama karşın henüz hiç Kavaklı Beylikdüzü’nün maçına gitmemiştim. Tabi bunda Mavi-Beyazlılar’ın maçlarını komşu Gürpınar’da oynamasının da payı vardı (Süper bir takım var ama semtin çim sahası yok). Hadımköy’ü ise kasım ayında Dikilitaş’la oynadıkları ve 1-1 sona eren grup maçında izleme şansı bulmuştum. Hadımköy-Beylikdüzü Büyükler İl Birinciliği yarı final maçı pazartesi oynanınca, değerli spor servisi şefimin de izin vermesiyle bu karşılaşmayı takip edip, bu güzide İstanbul takımlarının terfiler öncesi son durumunu görme şansı buldum.
Dilerseniz izlenimlerime geçeyim:
** Maç Avcılar Turgut Özal Stadı’nda oynandı. Stadın dışında, maraton tribünün altı dükkan dolu. Stada girişi bir türlü bulamazken o arada aklıma başka bir ‘ihtiyacım’ aklıma geldi ve hemen oradaki umumi bir WC’ye girdim. Şansa bakın ki stadın girişi de orasıymış! Yetkililere sesleniyorum: Stadın girişinde kocaman bi ‘WC’ yerine ‘Giriş’ yazısı koysanız daha faydalı olur.
** Pazartesi olmasına karşın seyirci sayısı fena değildi. İkiye ayrılmış maratonun iki tarafında yaklaşık 150’şer kişi (toplam yaklaşık 300 yani) vardı ancak tezahürat yoktu. Belli bir takım desteklediğini belli eden insan da yoktu. Benim bulunduğum kısımda daha çok ‘oo maç varmış, kim oynuyor, kaç kaç’ diye stada giren insanlar vardı. Ayrıca o bölgenin 3. lig ve amatör küme takımlarının çalıştırıcı ve futbolcuları, sporcu yakınları, Avcılarspor minik takımından 5-6 tane sinir bozucu velet, biraz da iki takım taraftarı vardı. Diğer taraf tamamıyla Hadımköysporlulardan oluşuyordu. Ancak dediğim gibi ne tezahurat vardı ne de küfür, bağırış vs. Herkes efendi efendi çekirdeğini çıtlattı.
** Avcılar Stadı’nda tribünler zeminin biraz yukarısında başlıyor ve birçok amatör stadın aksine tribünlerde tel yok. Ben de öndeki parmaklığa yaslanıp maçın tadını çıkarmaya başladım. Çok az kişi benim gibi yapıyordu ki genelde böyle maçlarda ön sıra hemen dolardı. ‘Niye herkes tribünün üstlerinde konuşlanmış’ diye düşünüyordum ki güçlü esen bir rüzgarın tribündeki tüm çekirdek kabuklarını üzerime üfürmesiyle yanıtımı aldım.
** Hadımköyspor maçın genelinde hakim olan taraftı. Çok hızlı ve inatçı bir takım. Orta sahaları son derece organize. İleri uç elemanlarının sezgileri çok iyi, hamleleri yerinde. Kolay pozisyona girebiliyorlar. 9 numaralı forvetleri çok hızlı ve tehlikeli. İlk yarıda karşı karşıya net bir pozisyonda kaleciyi geçemedi. Gerçi ilk yarıda başka çok ciddi pozisyon da yoktu. Genel olarak takım çok boylu değil. Savunmada biraz zaafları var. Baskı altında hata yapıyorlar, ceza sahası içindeki karambollerde topu uzaklaştırmakta güçlük çekiyorlar. Gol de topu uzaklaştıramadıkları için yediler. Savunmada Reşat oldukça iyi, bir de sağ kanatta oynayan ‘Rüzgarın Oğlu’ Hasan’a dikkat edilmeli.
** Beylikdüzü bana tam bir turnuva takımı gibi geldi. Eğer Hadımköy karşısındaki futbollarını terfilerde de gösterirlerse çıkabilirler. Savunmaları, özellikle de stoperleri çok iyi, hava topu vermiyorlar. Yalnız kanatlarda zaman zaman sıkıntı yaşadılar. Orta sahaları oyunun temposunu çok iyi ayarlıyor. Hadımköy gibi tehlikeli bir takıma son 10 dakikaya kadar çok az pozisyon verdiler ancak son 10 dakika fena paniklediler ve Hadımköy çok tehlikeli pozisyonlar buldu. Kalecileri oldukça iyi. Üç net pozisyon çıkardı. Orta sahalarında, Zeytinburnuspor’dan gelen tecrübeli bir oyuncuları var. Biraz agresif ama (Hakeme çıkıştıktan sonra hakem buna ‘efendi ol’ dedi. O da ters ters bakıp ‘ne efendi olu be’ diye cevap verdi. Ben olsam kart gösterirdim)
** Gol pozisyonu enteresan oldu. Hadımköy kalecisi Sami degaj yaptı ama yan hakem degajda Sami’nin, top elindeyken ceza sahası dışına çıktığına hükmetti. Çift vuruşta top barajdan döndü pozisyonun devamında gol geldi. Hadımköy kalecisinin bu degaj olayına ben de dikkat ettim. Hatta 15 dakika falan önce ben de sanki bir pozisyonda aynısını yaptı diye gördüm. Gerçi golden önceki pozisyonu görmedim ama yan hakem çok yakındı.
** Sonuç olarak iki takım da çok iyidi. Eğer şanssızlık yaşamazlarsa ben hem Hadımköyspor’un hem de Beylikdüzü’nün 3. Lig’e çıkacağına inanıyorum.
Hadımköy-K. Beylikdüzü: 0-1
STAT: Avcılar Turgut Özal
HAKEMLER: Erdoğan Özkaya, Deniz Kılıç, Cihan Ateş
HADIMKÖY: Sami **, Erdoğan **, Reşat ***, Ercan ** (Yaver 86 ?), Selçuk **, Hakan **, Ömer **, Hasan ***, Volkan ***, Mustafa **, İsa * (Oktay 68 *)
K. BEYLİKDÜZÜ: Eray ***, Ömer ***, Mustafa ****, Serhat ***, Gökmen *** (Özcan 87 ?), Ahmet Erdoğan ** (Selçuk 56 **), Evren ***, Ahmet Yeşiltaş ***, Fikret ***, Burak ** (Evren Turan 67 **), Kıvanç **
GOL: Selçuk (80)
Yazan: Efkan Bucak/ Yerel Futbol Sitesi
Copyright: Kaynak vererek tepe tepe kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...